KaDaTa

  • Nashrlar
    • Диссертации
    • Журнальные статьи
    • Статьи (без уточнения вида источника)
    • Тест
    • Рукописи
    • Нотные документы
    • Рецензии
    • Электронные ресурсы
    • Депонированные работы
    • Газетные статьи
    • Авторефераты диссертаций
    • Документы по стандартизации
    • Продолжающиеся издания
    • Книги, брошюры, листовки
    • Отчеты по НИОКР
    • Научно-технические документы в целом
    • Редкие/старопечатные издания
    • Изоиздания
    • Аудио-видеодокументы
    • Патентные документы в целом
    • Картографические материалы
    • Прочие неопубликованные документы
    • Периодические издания
    • Документы международных организаций
  • Qayta aloqa
  •  (0) 
  • O'zbekcha 
    • Русский
    • Ўзбекча
    • English
  •   Kirish

    • регистрация Parolni unutdingizmi?


Izlash uchun orqaga qaytish
Qidiruv tarixi

Marketing

Sarlavha Sarlavhaga tegishli ma'lumotlar Darslik Son(lari) Muallif M. S. Qosimova Mavzu Chiqish ma'lumotlari Toshkent 2005 Sahifalar soni 176 b. Izohlar Bibliografiya Mundarija Yillik obuna Annotatsiya Ushbu darslikda marketing rivojlanishining asosiy bosqichlari, tamoyillari, funksiyalari, turlari, marketing faoliyatini axborot bilan ta'minlash, boshqarishni tarkibiy tuzilishi va uni tashkil etish, marketing dasuri, strategik va taktik rejalashtirish, marketing nazorati, bozorni kompleks o'rganish, bozor konyukturasini bashorat qilish, bozor segmentatsiyasi, tovar, narx, sotish va kommunikatsiya siyosatlari kabi dolzarb muammolar batafsil bayon etilgan.

M.Qosimova Marketing_2005.pdf



Kechirasiz! E / taxrir buyurtma berish uchun avtorizatsiaya yoki regisratsiya o'tish kerak!


Siz авторизоваться lozim Fikr qoldirish uchun

© Mualliflik 2025 IBS. Barcha huquqlar himoyalangan
bepro.uz

Ma`lumot

Sizning habaringiz yuborildi

Продукт не активирован. Для активации нажмите сюда.